Wednesday, June 1, 2022

Adam Pham (Phamtastic90dotgmaildotcom) endorses "sneaky" Patrick Brown for Mayor of Brampton

What small businessman? Exactly how long was Brown a lawyer? To us, Patrick Brown is a career politician.

We were about to let this domain expire, but it looks like Adam Pham, failed political candidate in Parkdale-High Park who has had aspirations to run in the 905 King-Vaughan riding under the Erin O'Toole CPC banner has put his hat in the ring of endorsements.  This cycle, Pham has chosen a "winner" for the CPC leadership race and Brampton Mayor Patrick Brown for the 2025 general election, Adam Pham has sent out an endorsement praising Patrick Brown.  This is what you call a C grade endorsement.

Adam Pham supports lockdowns, forfeiture of civil rights and more red tape for small business. As Mayor of Brampton, Patrick Brown played hockey with his buddies during the two year pandemic phase while private security guards harassed the public in their public parks.  Patrick Brown even had the gaul to trespass journalists using the corrupt Peel Regional Police to be his bouncers.  The orders came from above, the cops didn't want to arrest David Menzies.  It all got thrown out of court, like most charges resulting from the China Virus.



---

Good morning everyone,


Hope you are doing well! 


Important Reminder: June 3, 2022 is the deadline to join the Party in order to be eligible to vote for Leader (or to renew your membership, if it has expired).
The membership list is maintained by the Party's main office. If you are not sure about your membership status, you can call the CPC office at TOLL FREE NUMBER and ask that your membership status be confirmed.  By calling that number, you can also renew your membership if it has expired.

Make sure your Membership is current before June 3! PLEASE NOTE: Receiving this e-mail is not proof of membership, as I am sending this to friends, and past & current supporters (whether or not they were or are "officially" members of the party). 

I am supporting Patrick Brown in this Leadership race, you can visit LINK DELETED to join me to renew your membership. I suggest doing so before the June 3, 2022 deadline to ensure that there isn't any problem with processing your membership info.


LINK DELTED


About Mayor Brown

FIGHTER

Mayor Brown is a proven fighter for Canadians.
He has led the fight against the discriminatory Bill 21 that bans religious symbols.
When a serial pedophile moved into his GTA city, Mayor Brown led the charge that resulted in police putting the perpetrator back behind bars.
And when the liberal media tried to make him Cancel Culture’s latest victim by smearing him with false allegations, he fought back to clear his name – and won.
Today, Mayor Brown is leading the Conservative counter-strike against Cancel Culture.
He lifted his GTA city’s ban on Christmas. And, when a GTA transit driver was banned from displaying “Merry Christmas” or other religious phrases on his bus, Mayor Brown intervened.
Now, every bus in his city says “Merry Christmas” during the holidays while also celebrating other faiths year round.
Now he’s fighting to build a stronger Conservative Party – one that’s rooted in our values and principles, and can win.

LEADER

Mayor Brown is a strong fiscal Conservative who knows how to deliver.
He’s the only big-city mayor in Canada to freeze taxes every year he’s been in office while delivering four consecutive balanced budgets.
And when COVID-lockdowns threatened the freedom of GTA families and businesses – and the mental health of Canadians – Mayor Brown became one of the only big city Mayors to speak out and demand an end to restrictions.
Not only did he speak out, he also matched his words with action.
It was Mayor Brown who ensured families could build skating rinks on their private property, something still banned by most “government knows best” municipal administrations.
Mayor Brown is also a successful businessman, who started and operated his own law firm, where he fought for the little guy.

WINNER

Mayor Brown isn’t one of those Conservatives who talks a big game about knowing how to break through in the seat-rich GTA. He’s already done it.
As provincial party leader, he won a number of hard-fought by-elections in what were considered safe Liberal seats.
He has record-level approval ratings as a popular mayor in the GTA – where Conservatives need to breakthrough in order to win a government.
Mayor Brown is also a former Conservative Member of Parliament, elected three times under the leadership of former Prime Minister Stephen Harper, where he served as GTA Caucus
Chair.
But what really makes Mayor Brown a winner is his amazing wife Genevieve and his two young kids, Theo and Savannah. Their love and support motivate him to fight for Canadian families 
every day.

--

Adam Pham

Cell: NUMBER DELETED


Chào buổi sáng mọi người,
Mong là mọi việc đều ổn!

Nhắc nhở quan trọng: Ngày 3 tháng 6 năm 2022 là hạn chót để gia nhập Đảng để đủ điều kiện bầu chọn Lãnh đạo (hoặc gia hạn tư cách thành viên của bạn, nếu nó đã hết hạn).
Đảm bảo Tư cách thành viên của bạn hiện có trước ngày 3 tháng 6! XIN LƯU Ý: Việc nhận e-mail này không phải là bằng chứng về tư cách thành viên, vì tôi đang gửi email này cho bạn bè, những người ủng hộ trước đây và hiện tại (cho dù họ đã hoặc đang là thành viên "chính thức" của đảng).

Danh sách đảng viên được duy trì bởi văn phòng chính của Đảng. Nếu bạn không chắc chắn về tình trạng thành viên của mình, bạn có thể gọi cho văn phòng CPC theo SỐ TOLL MIỄN PHÍ và yêu cầu xác nhận tình trạng thành viên của bạn. Bằng cách gọi đến số đó, bạn cũng có thể gia hạn thành viên của mình nếu nó đã hết hạn.
Tôi đang ủng hộ Patrick Brown trong cuộc đua Lãnh đạo này, bạn có thể truy cập LINK XÓA để tham gia cùng tôi để gia hạn tư cách thành viên. Tôi khuyên bạn nên làm như vậy trước thời hạn ngày 3 tháng 6 năm 2022 để đảm bảo rằng không có bất kỳ sự cố nào khi xử lý thông tin thành viên của bạn.



LIÊN KẾT BỊ XÓA


Về Thị trưởng Brown

ĐẤU SĨ

Thị trưởng Brown là một chiến binh đã được chứng minh cho người dân Canada.
Ông đã dẫn đầu cuộc chiến chống lại Dự luật phân biệt đối xử 21 cấm các biểu tượng tôn giáo.
Khi một kẻ ấu dâm hàng loạt chuyển đến thành phố GTA của anh ta, Thị trưởng Brown đã dẫn đầu cáo buộc dẫn đến việc cảnh sát đưa thủ phạm trở lại sau song sắt.
Và khi các phương tiện truyền thông tự do cố gắng khiến anh ta trở thành nạn nhân mới nhất của Cancel Culture bằng cách bôi nhọ anh ta với những cáo buộc sai trái, anh ta đã chiến đấu trở lại để xóa tên mình - và đã giành chiến thắng.
Hôm nay, Thị trưởng Brown đang dẫn đầu cuộc phản công của Đảng Bảo thủ chống lại Văn hóa Hủy bỏ.
Anh ấy đã dỡ bỏ lệnh cấm của thành phố GTA vào Giáng sinh. Và, khi một người lái xe chuyển tuyến GTA bị cấm hiển thị "Giáng sinh vui vẻ" hoặc các cụm từ tôn giáo khác trên xe buýt của mình, Thị trưởng Brown đã can thiệp.
Giờ đây, mọi chuyến xe buýt trong thành phố của anh ấy đều nói “Giáng sinh vui vẻ” trong những ngày lễ trong khi cũng cử hành các tín ngưỡng khác quanh năm.
Giờ đây, anh ấy đang đấu tranh để xây dựng một Đảng Bảo thủ vững mạnh hơn - một Đảng bắt nguồn từ các giá trị và nguyên tắc của chúng tôi và có thể giành chiến thắng.

LÃNH ĐẠO

Thị trưởng Brown là một người Bảo thủ tài chính mạnh mẽ, người biết cách thực hiện.
Ông là thị trưởng thành phố lớn duy nhất ở Canada đóng băng thuế hàng năm khi ông còn đương nhiệm trong khi vẫn cung cấp bốn ngân sách cân bằng liên tiếp.
Và khi các vụ khóa COVID đe dọa quyền tự do của các gia đình và doanh nghiệp GTA - và sức khỏe tâm thần của người dân Canada - Thị trưởng Brown đã trở thành một trong những Thị trưởng thành phố lớn duy nhất lên tiếng và yêu cầu chấm dứt các hạn chế.
Anh không chỉ nói ra mà còn ghép lời nói với hành động.
Chính Thị trưởng Brown là người đảm bảo các gia đình có thể xây dựng sân trượt băng trên tài sản riêng của họ, điều mà hầu hết các chính quyền thành phố “biết rõ nhất” vẫn bị cấm.
Thị trưởng Brown cũng là một doanh nhân thành đạt, người đã thành lập và điều hành công ty luật của riêng mình, nơi ông đã đấu tranh cho anh chàng nhỏ bé.

NGƯỜI CHIẾN THẮNG

Thị trưởng Brown không phải là một trong những người theo Đảng Bảo thủ nói một trò chơi lớn về việc biết cách vượt qua trong GTA nhiều chỗ ngồi. Anh ấy đã làm được rồi.
Với tư cách là lãnh đạo đảng cấp tỉnh, ông đã giành chiến thắng trong một số cuộc bầu cử khó khăn để giành được những chiếc ghế được coi là an toàn của Đảng Tự do.
Ông có xếp hạng phê duyệt ở mức kỷ lục với tư cách là thị trưởng nổi tiếng trong GTA - nơi đảng Bảo thủ cần phải bứt phá để giành được chính phủ.
Thị trưởng Brown cũng là một cựu Thành viên đảng Bảo thủ của Quốc hội, được bầu ba lần dưới sự lãnh đạo của cựu Thủ tướng Stephen Harper, nơi ông từng là GTA Caucus
Cái ghế.
Nhưng điều thực sự khiến Thị trưởng Brown trở thành người chiến thắng là người vợ tuyệt vời Genevieve và hai đứa con nhỏ của ông, Theo và Savannah. Tình yêu và sự ủng hộ của họ thúc đẩy anh ấy chiến đấu cho các gia đình Canada mỗi ngày.

--

Adam Pham

Ô: NUMBER ĐÃ XÓA 



No comments:

Post a Comment