Wednesday, January 20, 2021

O'Toole ejects former leadership opponent Derek Sloan from caucus

Eastern Ontario MP and former leadership hopeful Derek Sloan has been kicked from the federal Conservative caucus for an obscure name and amount.  Anti-Semite Paul Fromm apparently donated a whopping $113 in the name of his full legal name Frederick P Fromm.  The party had to have been in on this, he was likely also a member for purposes of the leadership race which the party also allowed in addition to the 10% cut it was taking.

While the caucus is the one that ultimately chooses this, make no mistake that the Conservative Party of Canada does not have fair and open nomination races and is ultimately in charge of the party.  Take for example past years where it parachuted Muslims that ran in Toronto in provincial races to the 905 for the Conservatives.  And they continue to do this, take for example Maleeha Shahid, running for the Conservatives in Whitby.  Likely to be handpicked by O'Toole much like Scheer did last time, only they won't be counting on the disgraced Rod Phillips to stump for them let alone ask for an endorsement. 

Nghị sĩ miền Đông Ontario và cựu lãnh đạo đầy hy vọng Derek Sloan đã bị loại khỏi cuộc họp kín của đảng Bảo thủ liên bang vì một cái tên và số tiền ít người biết đến. Anti-Semite Paul Fromm dường như đã quyên góp một khoản tiền khổng lồ 113 đô la dưới tên pháp lý đầy đủ của mình là Frederick P Fromm. Đảng đã phải tham gia vào điều này, anh ấy có thể cũng là một thành viên cho mục đích của cuộc đua lãnh đạo mà đảng cũng cho phép ngoài việc cắt giảm 10% mà nó đang thực hiện.

Mặc dù cuộc họp kín cuối cùng là người lựa chọn điều này, nhưng đừng nhầm rằng Đảng Bảo thủ của Canada không có các cuộc đua đề cử công bằng và cởi mở và cuối cùng là người chịu trách nhiệm về đảng. Lấy ví dụ trong những năm qua, nơi nó đã nhảy dù những người Hồi giáo chạy ở Toronto trong các cuộc đua cấp tỉnh đến năm 905 cho Đảng Bảo thủ. Và họ tiếp tục làm điều này, ví dụ như Maleeha Shahid, tranh cử cho Đảng Bảo thủ ở Whitby. Có khả năng được O'Toole lựa chọn kỹ càng giống như Scheer đã làm lần trước, chỉ có điều là họ sẽ không trông chờ vào Rod Phillips bị thất sủng để đâm đầu vào cho họ chứ đừng nói đến yêu cầu chứng thực.

Cyma Musarat counted on Rod Phillips to stump

What's happening now is nothing more than a political hit job against the former leadership hopeful, allowing Sloan to enter government would affect change.  Someone of Middle Eastern heritage will be offered up this seat.  Essentially, Walied Soliman is afraid that the Muslim Brotherhood could be made an illegal terrorist organization and be put on the US No-Fly list.  This was a promise made by Sloan, so as a favour, O'Toole is ensuring the party stick to blue liberal values of looking the other way on crime and world wide Islamic terror.  

Sloan would be best to join the PPC where real conservatives are allowed to speak out freely while we still can as Canadians. 

Những gì đang xảy ra bây giờ không gì khác hơn là một công việc chính trị chống lại nhà lãnh đạo cũ được hy vọng, việc cho phép Sloan gia nhập chính phủ sẽ ảnh hưởng đến sự thay đổi. Một người nào đó của di sản Trung Đông sẽ được đề nghị ngồi vào ghế này. Về cơ bản, Walied Soliman sợ rằng Tổ chức Anh em Hồi giáo có thể bị coi là một tổ chức khủng bố bất hợp pháp và bị đưa vào danh sách Cấm bay của Hoa Kỳ. Đây là một lời hứa của Sloan, vì vậy, như một sự ưu ái, O'Toole đang đảm bảo đảng này tuân theo các giá trị tự do màu xanh về cách nhìn khác về tội phạm và khủng bố Hồi giáo trên toàn thế giới.

Tốt nhất Sloan nên tham gia PPC nơi những người bảo thủ thực sự được phép tự do phát biểu ý kiến ​​trong khi chúng ta vẫn có thể là người Canada.

Sloan kicked out of Conservative Party of Canada


No comments:

Post a Comment