Sunday, August 18, 2019

Parkdale-High Park politics in action: Colby Badhwar, Policy Chairmam for Adam Pham

For a brief moment, we focus on someone other than the nominated candidate for the Conservatives in Parkdale-High Park, Adam Pham.

Meet your Adam Pham Campaign: Colby Badhwar, Policy Chairmam - Parkdale-High-Park Conservative Association.  This is your local policy wonk, Colby Badhwar.  A frat boy telling the adults how to vote this October 2019.

Trong một khoảnh khắc ngắn, chúng tôi tập trung vào một người khác ngoài ứng cử viên được đề cử cho Đảng Bảo thủ ở Parkdale-High Park, Adam Phạm.

Gặp gỡ Adam Pham Campaign của bạn: Colby Badhwar, Chủ tịch Chính sách - Hiệp hội Bảo thủ Parkdale-High-Park. Đây là chính sách địa phương của bạn, Colby Badhwar. Một cậu bé anh em nói với người lớn cách bỏ phiếu vào tháng 10 năm 2019 này.

Fratboy with drunken ideas
(Facebook screenshot)

Look at one of his picks for leader, Chong is arguably left of Andrew Scheer.  Michael Chong was one of two Conservative MPs who voted for the motion tabled by Mississauga Liberal MP Iqra Khalid's M103 Islamophobia motion.  In addition to Chong, you can also count Ontario MP Bruce Stanton, and three with Liberal floor crosser Leona Alleslev.  Hug a terrorist already! And don't criticize Islam!  What is this country becoming?

Nhìn vào một trong những lựa chọn của anh ấy cho vị trí lãnh đạo, Chong được cho là trái với Andrew Scheer. Michael Chong là một trong hai nghị sĩ Đảng Bảo thủ đã bỏ phiếu cho đề xuất được đưa ra bởi đề nghị M103 của Nghị sĩ Tự do Iqra Khalid của Mississauga. Ngoài Chong, bạn cũng có thể đếm được nghị sĩ của Ontario Bruce Stanton, và ba là người vượt qua tầng tự do Leona Alleslev. Ôm một tên khủng bố rồi! Và đừng chỉ trích Hồi giáo! Đất nước này đang trở thành cái gì?

A Michael Chong supporter?  Hug a terrorist, M103 motion supporter.
Một người ủng hộ Michael Chong? Ôm một tên khủng bố, người ủng hộ chuyển động M103.

(Facebook screenshot)
(Ảnh chụp màn hình Facebook)



What's the policy? Fridge magnets left on hydro meters? Paid content on Snapd Bloor West showing staged photo-ops of volunteers for Adam Pham in various neighbourhoods like Roncesvalles, Parkdale, Swansea or Baby Point or The Junction?  Skipping all candidates debates in favour of meetings with local condominium associations?  If you want to vote for someone with no ideas, and a leader who is a light version of Justin Trudeau, then Andrew Scheer is your guy!  If you want to vote for someone that listens to the concerns of Canadians, then voting for the Peoples Party of Canada is the ticket.  Your #PPC candidate is Greg Wycliffe.

Chính sách là gì? Nam châm tủ lạnh còn lại trên máy đo thủy bình? Nội dung trả phí trên Snapd Bloor West hiển thị các hoạt động chụp ảnh được dàn dựng của các tình nguyện viên cho Adam Phạm ở nhiều khu phố khác nhau như Roncesvalles, Parkdale, Swansea hay Baby Point hoặc The Junction? Bỏ qua tất cả các cuộc tranh luận ứng cử viên để ủng hộ các cuộc họp với các hiệp hội nhà chung cư địa phương? Nếu bạn muốn bỏ phiếu cho một người không có ý tưởng và một nhà lãnh đạo là phiên bản nhẹ nhàng của Justin Trudeau, thì Andrew Scheer là người của bạn! Nếu bạn muốn bỏ phiếu cho một người nào đó lắng nghe mối quan tâm của người dân Canada, thì bỏ phiếu cho Đảng Nhân dân Canada chính là tấm vé. Ứng cử viên #PPC của bạn là Greg Wycliffe.

Learn to proof-read! It should read policy chairman!
(Colby Badhwar Linkedin screenshot)

---

Editor's Note: This blog is not affiliated in any way with the local Parkdale-High Park Conservative Party of Canada campaign of Adam Pham and Andrew Scheer, or the People's Party of Canada campaign of Greg Wycliffe and Maxime Bernier.


No comments:

Post a Comment