Wednesday, July 24, 2019

Andrew Scheer: The UN Migration Compact is the first step to a One World Government

A series of natural or contrived calamities will seal the fate of Canadians in general, and democracy as we know it, on a global scale. The lemmings will gravitate towards the UN as a solution to their ills.

To acerbate this we have our own national calamity, we are facing a "lemming pandemic".

It has been often said that the Liberals and Conservatives are just different wings of the same Communist bird. If we can thank Andrew Scheer for anything, we can thank him for proving it.

In Canada, Trudeau and his overlord, George Soros, have already hijacked the Conservative Party of Canada by having the dairy cartel infiltrate the party and control the outcome of the CPC Leadership Election.  More votes were cast than registered, and the ballots destroyed.

Andrew Scheer and [all elected representatives] the elected CPC MPs are 'whores for hire'. This is just a political theory. You should know the British monarchy comes first, party second, people last. It has been tested in the courts many times.  In fact the so called 'crown defenders' themselves paraded the UN flag this past 12th.

To the many branded Tories that are still in denial about the fact elected representatives work for the monarchy - which is just one of dozens of institutions that control the populace to work in the favour of the ruling elites - the lemmings, be they blue or red, will faithfully follow their respective leader off a cliff.

It is an incontrovertible fact: that Andrew Scheer threw the 2019 federal election; split the vote, and abrogated his responsibility to uphold Conservative values... in his first week in office by voting with Liberals and whipped his caucus over the Paris Accord, a so called "non-binding" agreement.

The ruling elites have had us 'quartered' for 50 years or more. They just waited until we were 'too old' to put up a fight, to start stripping us of the common law rights that we fought centuries to uphold. That and a 'clown faced' leader of "Her Majesty's Loyal Opposition", is usually seen chugging down a litre of milk whenever the opportunity presents itself.

Sadly, it isn't just the Muslim Brotherhood, which works hand-in-hand with Saudia Arabia, and Communists that masquerade as Liberals and Conservatives, that is going to kill democracy as we know it. It is the Muslim Brotherhood, that wouldn't lift a finger or put themselves out to save their own souls, much less a nation.

This was clearly evidenced in the last federal election: whereas an election that was Harper's to lose was won by George Soros, a number of his call centres, and all done with modern electioneering tactics from outside the purview of the Liberal Party of Canada. That, and some very lazy and very stupid Conservatives that wouldn't get off their couch, or deploy modern campaigning tactics to save their country from a Communist puppet and his overlords.

Win or lose, we stand with Maxime Bernier!

Một loạt các thảm họa do thiên nhiên gây ra sẽ ảnh hưởng đến số phận của người dân Canada nói chung, và nền dân chủ như chúng ta biết, trên phạm vi toàn cầu. Các lemmings sẽ hướng về LHQ như một giải pháp cho những căn bệnh của họ.

Để chứng minh điều này, chúng ta có thảm họa quốc gia của riêng chúng ta, chúng ta đang phải đối mặt với một "đại dịch lemming".

Người ta thường nói rằng Đảng Tự do và Bảo thủ chỉ là những cánh khác nhau của cùng một con chim Cộng sản. Nếu chúng ta có thể cảm ơn Andrew Scheer vì bất cứ điều gì, chúng ta có thể cảm ơn anh ấy vì đã chứng minh điều đó.

Ở Canada, Trudeau và lãnh chúa của ông ta, George Soros, đã chiếm đoạt Đảng Bảo thủ của Canada bằng cách cho tập đoàn sữa thâm nhập vào đảng và kiểm soát kết quả của Cuộc bầu cử Lãnh đạo CPC. Nhiều phiếu bầu đã được bỏ hơn số phiếu đã đăng ký, và các lá phiếu bị phá hủy.

Andrew Scheer và [tất cả các đại diện được bầu] các nghị sĩ CPC được bầu là 'gái điếm cho thuê'. Đây chỉ là một lý thuyết chính trị. Bạn nên biết chế độ quân chủ Anh đứng trước, đảng đứng sau, dân đứng sau. Nó đã được thử nghiệm trong các tòa án nhiều lần. Trên thực tế, chính những người được gọi là 'những người bảo vệ vương miện' đã diễu hành lá cờ của Liên Hợp Quốc vào ngày 12 vừa qua.

Đối với nhiều Tories có thương hiệu vẫn phủ nhận về thực tế là các đại diện được bầu làm việc cho chế độ quân chủ - vốn chỉ là một trong số hàng chục thể chế kiểm soát dân chúng làm việc có lợi cho giới tinh hoa cầm quyền - họ có màu xanh lam hoặc đỏ , sẽ trung thành đi theo người lãnh đạo tương ứng của họ ra khỏi vách đá.

Đó là một sự thật không thể chối cãi: rằng Andrew Scheer đã bỏ cuộc bầu cử liên bang năm 2019; chia rẽ cuộc bỏ phiếu và bãi bỏ trách nhiệm của mình trong việc duy trì các giá trị của Đảng Bảo thủ ... trong tuần đầu tiên cầm quyền bằng cách bỏ phiếu với đảng Tự do và bỏ phiếu kín về Hiệp định Paris, một thỏa thuận được gọi là "không ràng buộc".

Giới tinh hoa cầm quyền đã khiến chúng ta 'thành lập' trong 50 năm hoặc hơn. Họ chỉ đợi cho đến khi chúng tôi 'quá già' để gây chiến, bắt đầu tước bỏ các quyền thông luật mà chúng tôi đã đấu tranh hàng thế kỷ để duy trì. Điều đó và một thủ lĩnh 'đối mặt với tên hề' của "Đối lập trung thành của Bệ hạ", thường được nhìn thấy uống cạn một lít sữa mỗi khi có cơ hội.

Đáng buồn thay, không chỉ Tổ chức Anh em Hồi giáo, tổ chức hợp tác tay đôi với Saudia Arabia và những người Cộng sản giả dạng những người theo chủ nghĩa Tự do và Bảo thủ, sẽ giết chết nền dân chủ như chúng ta biết. Đó là Tổ chức Anh em Hồi giáo, sẽ không nhấc một ngón tay hay bỏ mình ra ngoài để cứu linh hồn của chính họ, ít hơn là một quốc gia.

Điều này đã được chứng minh rõ ràng trong cuộc bầu cử liên bang gần đây nhất: trong khi một cuộc bầu cử mà Harper để thua thì George Soros đã thắng, một số trung tâm cuộc gọi của anh ta và tất cả đều được thực hiện bằng các chiến thuật tự chọn hiện đại từ bên ngoài tầm ngắm của Đảng Tự do Canada. Điều đó, và một số đảng viên Bảo thủ rất lười biếng và rất ngu ngốc không chịu rời ghế, hoặc triển khai các chiến thuật vận động hiện đại để cứu đất nước của họ khỏi tay bù nhìn Cộng sản và các lãnh chúa của hắn.

Dù thắng hay thua, chúng ta cùng sát cánh với Maxime Bernier!

Some sharia thugs Andrew Scheer promised to give away our freedoms to
Một số tên côn đồ sharia Andrew Scheer đã hứa sẽ cho chúng tôi tự do
---

Editor's Note: This blog is not affiliated in any way with the local Parkdale-High Park Conservative Party of Canada campaign of Adam Pham and Andrew Scheer, or the People's Party of Canada campaign of Greg Wycliffe and Maxime Bernier.


No comments:

Post a Comment