Saturday, July 20, 2019

Andrew Scheer is a weak leader! Reformers and critics of political Islam NOT welcome in the Conservative Party of Canada

It is telling of Andrew Scheer, what kind of man he is.  A weak man who leads by consensus, with no thought of his own.  With the announcement today of Salim Mansur joining the ranks of the newly created Peoples Party of Canada #PPC of Maxime Bernier, it shows that Scheer will not confront the elephant in the room of political Islam, by not allowing the voice of a reformer for Islam to be the standard bearer of the Conservative party.

Had Mansur been chosen the standard bearer of the Conservative banner, he would be speaking Islamophobia on behalf of the chocolate milk lobby.

Only weeks ago we learned the Conservatives refused to allow Mansur's candidacy with another shot in the foot coming from North Bay by pushing out a long seated city councillor, Mike King in favour of Mike Harris's relative to run for the Conservatives in Nippising-Timiskaming.  Nepotism is not always a good thing in politics.

Nó đang kể về Andrew Scheer, anh ta là người như thế nào. Một người đàn ông yếu đuối lãnh đạo bằng sự đồng lòng, không có suy nghĩ của riêng mình. Với thông báo ngày hôm nay về việc Salim Mansur gia nhập Đảng Nhân dân Canada #PPC mới được thành lập của Maxime Bernier, điều đó cho thấy rằng Scheer sẽ không đối đầu với con voi trong phòng của Hồi giáo chính trị, bằng cách không cho phép tiếng nói của một nhà cải cách cho Hồi giáo trở thành người mang tiêu chuẩn của đảng Bảo thủ.

Nếu Mansur được chọn là người mang biểu ngữ của Đảng Bảo thủ tiêu chuẩn, anh ta sẽ thay mặt đại sảnh vận động hành lang sữa sô cô la nói tiếng Hồi giáo.

Chỉ vài tuần trước, chúng tôi đã biết Đảng Bảo thủ từ chối cho phép Mansur ra ứng cử với một cú sút vào chân khác đến từ Vịnh Bắc bằng cách đẩy một ủy viên hội đồng thành phố đã ngồi lâu, Mike King để ủng hộ người thân của Mike Harris tranh cử cho Đảng Bảo thủ ở Nippising-Timiskaming. Chủ nghĩa thận trọng không phải lúc nào cũng là điều tốt trong chính trị.

Salim Mansur named the candidate for the PPC in London North Centre

Good luck with getting any votes for your CPC candidate Mr. Scheer, you're running a communist in Parkdale-High Park!  No way anyone who can Google it will put their vote beside Adam Pham by reading the truth about this man.  If they wanted to vote communist they would have already, and done it in droves!

Enjoy your minority government Andrew!

Chúc may mắn khi nhận được bất kỳ phiếu bầu nào cho ứng cử viên CPC của bạn, Ông Scheer, bạn đang điều hành một đảng cộng sản ở Parkdale-High Park! Không ai có thể Google mà bỏ phiếu bầu cho Adam Phạm bằng cách đọc sự thật về người đàn ông này. Nếu họ muốn bỏ phiếu cho người cộng sản, họ đã sẵn sàng, và thực hiện nó một cách nhanh chóng!

Tận hưởng chính phủ thiểu số của bạn Andrew!

---

Editor's Note: This blog is not affiliated in any way with the local Parkdale-High Park Conservative Party of Canada campaign of Adam Pham and Andrew Scheer, or the People's Party of Canada campaign of Greg Wycliffe and Maxime Bernier.

No comments:

Post a Comment