Thursday, May 2, 2019

Who's the People's Party of Canada #PPC candidate In Parkdale-High Park?

Peoples Party of Canada Leader Maxime Bernier speaking
to a packed crowd at Shoxs, The Local Option May 2, 2019.

We haven't figured out who the Maxime Bernier People's Party of Canada candidate is for Parkdale-High Park (not sure if the #PPC appointed or held a fair and open nomination meeting), but when we do we will let you know who he is so you can can register your vote for Canada on election day.

If you are wondering about the venue where the Maxime Bernier meet and greet was held at:

Yes, this bar owner supported Faith Goldy in the last election.  No, she is not a white nationalist or neo-Nazi, despite what the liberal media and far left bloggers are telling you.
Yes, this is the bar where a couple yellow vest guys from Ottawa asked Maxime Bernier some questions.
Yes, this is the bar owner who ran for city council against the incumbent Gord Perks.
Yes, this bar owner helped turn The Junction from dry to wet.
Yes, this bar owner is voting for the local #PPC candidate, Greg Wycliffe.

No Leslie Marshall (@WestsideTory), you are not welcome here.

UPDATE August 5, 2019 - The People's Party of Canada has appointed Greg Wycliffe as the nominee for the party, without much fanfare or the courtesy of an email to the local membership.  Wycliffe is a former radio announcer for various Evanov Radio stations in the GTA and is currently employed as a marketing director at an upstart media company.

UPDATE September 29, 2019 - Sorry leftist hipsters, we have news for you!  The boycott of this establishment in the Junction isn't working.  Every frigging night we seem to hold an event in the billiards space downstairs, we end up noticing how busy the upstairs bar is.  So they don't need your business but will take your hipster drink order anyway.

Chúng tôi chưa tìm ra ứng cử viên của Đảng Nhân dân Maxime Bernier của Canada là ai cho Parkdale-High Park (không chắc liệu #PPC có chỉ định hoặc tổ chức một cuộc họp đề cử công bằng và cởi mở hay không), nhưng khi chúng tôi làm, chúng tôi sẽ cho bạn biết anh ấy là để bạn có thể đăng ký phiếu bầu của mình cho Canada vào ngày bầu cử.

Nếu bạn đang thắc mắc về địa điểm tổ chức buổi gặp mặt và chào mừng Maxime Bernier tại:

Vâng, chủ quán bar này đã ủng hộ Faith Goldy trong cuộc bầu cử vừa qua. Không, cô ấy không phải là người theo chủ nghĩa dân tộc da trắng hay tân Quốc xã, bất chấp những gì các phương tiện truyền thông tự do và các blogger cánh tả đang nói với bạn.
Vâng, đây là quán bar nơi một vài anh chàng mặc vest vàng đến từ Ottawa đã hỏi Maxime Bernier một số câu hỏi.
Vâng, đây là chủ quán bar, người đã tranh cử vào hội đồng thành phố chống lại Gord Perks đương nhiệm.
Vâng, chủ quán bar này đã giúp biến The Junction từ khô sang ướt.
Có, chủ sở hữu quán bar này đang bỏ phiếu cho ứng cử viên #PPC địa phương, Greg Wycliffe.

Không có Leslie Marshall (@WestsideTory), bạn không được chào đón ở đây.

CẬP NHẬT ngày 5 tháng 8 năm 2019 - Đảng Nhân dân Canada đã chỉ định Greg Wycliffe làm người được đề cử cho đảng mà không cần phô trương nhiều hoặc gửi email cho các thành viên địa phương. Wycliffe là cựu phát thanh viên của nhiều đài Evanov Radio trong GTA và hiện đang làm giám đốc tiếp thị tại một công ty truyền thông mới nổi.

CẬP NHẬT ngày 29 tháng 9 năm 2019 - Xin lỗi những người ủng hộ cánh tả, chúng tôi có tin tức cho bạn! Việc tẩy chay cơ sở này ở Junction không hoạt động. Mỗi đêm náo nhiệt, chúng tôi dường như tổ chức một sự kiện trong không gian bida ở tầng dưới, cuối cùng chúng tôi nhận thấy quầy bar ở tầng trên bận rộn như thế nào. Vì vậy, họ không cần công việc kinh doanh của bạn nhưng vẫn sẽ nhận đơn hàng đồ uống sành điệu của bạn.

---

Editor's Note: This blog is not affiliated in any way with the local Parkdale-High Park Conservative Party of Canada campaign of Adam Pham and Andrew Scheer, or the People's Party of Canada campaign of Greg Wycliffe and Maxime Bernier.

No comments:

Post a Comment