Wednesday, May 8, 2019

So-called Conservative MP Michelle Rempell supports the radical leftist LGBTQ+ agenda

Disgusting to say the least.  

But did you know that so-called Conservative MP Michelle Rempell (Calgary-Nose Hill) will block you if you disagree with her radical LGBTQ+ agenda?  The state should not be indoctrinating children into this sex cult, normalizing pedophilia.  State sponsored abuse of our children, be it on the CBC or government funded PRIDE parades need to end once and for all!

Besides the indoctrination happening to our youth, we shouldn't as a country to be finding new and innovative ways to import refugees, LGBTQ+ or not.  Sorry, we are all full and beyond capacity in our quotas.  We have no obligation to the unelected United Nations, we have been the world's patsy for far too long!  Stop dumping all your shit in our beautiful country.

Nhưng bạn có biết rằng cái gọi là nghị sĩ đảng Bảo thủ Michelle Rempell (Đồi Mũi tên Calgary) sẽ chặn bạn nếu bạn không đồng ý với chương trình nghị sự cấp tiến LGBTQ + của cô ấy? Nhà nước không nên truyền bá trẻ em vào giáo phái tình dục này, bình thường hóa nạn ấu dâm. Việc lạm dụng trẻ em của chúng ta được nhà nước bảo trợ, dù là trong CBC hay các cuộc diễu hành PRIDE do chính phủ tài trợ cần phải kết thúc một lần và mãi mãi!

Bên cạnh sự dạy dỗ đang xảy ra với giới trẻ của chúng ta, chúng ta không nên là một quốc gia đang tìm kiếm những cách thức mới và sáng tạo để nhập khẩu người tị nạn, LGBTQ + hay không. Xin lỗi, tất cả chúng tôi đều đã đầy và vượt quá khả năng trong hạn ngạch của mình. Chúng ta không có nghĩa vụ gì đối với Liên hợp quốc không được bầu chọn, chúng ta đã là kẻ chống đối thế giới quá lâu rồi! Đừng bỏ tất cả những thứ rác rưởi của bạn ở đất nước xinh đẹp của chúng tôi.

---

Editor's Note: This blog is not affiliated in any way with the local Parkdale-High Park Conservative Party of Canada campaign of Adam Pham and Andrew Scheer, or the People's Party of Canada campaign of Greg Wycliffe and Maxime Bernier.

No comments:

Post a Comment