Saturday, January 19, 2019

Who is Parkdale-High Park's nominated Conservative candidate? Adam Pham

We want to know who the nominated candidate is for the Conservatives under the leadership of Andrew Scheer!  Let's learn about Adam Pham, or in Vietnamese Pham Cuong Ngoc.

Fluent in Vietnamese, Russian and broken English.  Adam Pham's story of persecution in his native Vietnam is largely fabricated.  His exile from Vietnam was fabricated for your heart strings, there's no mention in the official biography of Adam Pham of his mother, Lam Pham the decorated Communist Party of Vietnam bureaucrat.  Only the most decorated Communist would have the opportunity to study abroad in Russia, USSR and be flown, not shuttled by train.

Pham's involvement in Ukraine independence is only mentioned in his biography for votes, the local Conservatives would do anything to court this dwindling vote block in Parkdale-High Park.  They get their booth at the Bloor West Ukrainian Festival at a discounted rate, if not outright free for their connections to Jurie Roman Klufas, Bloor West BIA's long time chairman of the festival.  The Ukraine connection, and Adam Pham's involvement in their independence movement is as close as ethnic Russian Michael Ignatieff who claimed the same connection when he ran as Liberal Party of Canada in nearby Etobicoke-Lakeshore.  Ignatieff's paternal grandfather was Count Pavel Ignatieff, the Russian Minister of Education during the First World War and son of Count Nikolay Pavlovich Ignatyev, an important Russian statesman and diplomat.

You're being fed a well orchestrated book of Communist lies Parkdale--High Park!  How Adam Pham believes is rising to power is as much of a surprise, as the manner in which Andrew Scheer came out of nowhere thanks to the dairy lobby.

Chúng tôi muốn biết ai là ứng cử viên được đề cử cho Đảng Bảo thủ dưới sự lãnh đạo của Andrew Scheer! Hãy cùng tìm hiểu về Adam Phạm, hay theo tiếng Việt là Phạm Cương Ngọc.

Thông thạo tiếng Việt, tiếng Nga và tiếng Anh hỏng. Câu chuyện Adam Phạm bị ngược đãi ở quê nhà Việt Nam phần lớn là bịa đặt. Việc anh ta lưu vong khỏi Việt Nam là bịa đặt cho trái tim của bạn, không có đề cập trong tiểu sử chính thức của Adam Phạm của mẹ anh ta, Lam Pham, quan chức được trang hoàng của Đảng Cộng sản Việt Nam. Chỉ những người Cộng sản được trang hoàng nhất mới có cơ hội đi du học ở Nga, Liên Xô và được bay chứ không phải đưa đón bằng tàu hỏa.

Sự tham gia của Phạm vào nền độc lập của Ukraine chỉ được đề cập trong tiểu sử của anh ấy cho các cuộc bỏ phiếu, đảng Bảo thủ địa phương sẽ làm bất cứ điều gì để tòa án khối bỏ phiếu đang suy giảm này ở Parkdale-High Park. Họ nhận được gian hàng của mình tại Lễ hội Bloor Tây Ukraina với mức chiết khấu, nếu không muốn nói là hoàn toàn miễn phí khi họ kết nối với Jurie Roman Klufas, chủ tịch lâu năm của Bloor West BIA của lễ hội. Mối liên hệ với Ukraine và sự tham gia của Adam Pham trong phong trào đòi độc lập của họ cũng gần giống như người dân tộc Nga Michael Ignatieff, người đã tuyên bố có mối liên hệ tương tự khi tranh cử với tư cách là Đảng Tự do của Canada ở Etobicoke-Lakeshore gần đó. Ông nội của Ignatieff là Bá tước Pavel Ignatieff, Bộ trưởng Bộ Giáo dục Nga trong Thế chiến thứ nhất và là con trai của Bá tước Nikolay Pavlovich Ignatyev, một chính khách và nhà ngoại giao quan trọng của Nga.

Bạn đang được cho ăn một cuốn sách dối trá của Cộng sản được dàn dựng tốt Parkdale - High Park! Việc Adam Phạm tin rằng mình đang lên nắm quyền cũng là một điều bất ngờ, giống như cách mà Andrew Scheer đã xuất hiện nhờ vận động hành lang sữa.

The Conservative leadership was stolen by the Liberals and the dairy cartel,
and the election being thrown to the Liberals all for George Soros. 
 
Sự lãnh đạo của đảng Bảo thủ đã bị đánh cắp bởi Đảng Tự do và tập đoàn sữa,và cuộc bầu cử được ném cho đảng Tự do, tất cả đều dành cho George Soros.

---

Editor's Note: This blog is not affiliated in any way with the local Parkdale-High Park Conservative Party of Canada campaign of Adam Pham and Andrew Scheer, or the People's Party of Canada campaign of Greg Wycliffe and Maxime Bernier.

No comments:

Post a Comment